Nuff said, will travel

Monday, September 3, 2012

Memberontak Menentang Mesin


Posted Date: : May 13, 2004 9:26 PM
Editor kami yang paling ultimate against everything mengetuk monitor Mac yang skrinnya ada tambahan warna pink. Rizan terpaksa stay di rumah. Ayahnya tidak sihat. Dia guide kerja kami buat masa ini. Kerjanya mungkin sudah selesai tapi kami berasa sangat destruktif. Nasir, 'pemangku' editor masa dahulu kembali. Refresh everything, pelik dengan perjalanan kerja kami. Perlahan. Kenapa? Tetapi Orang Tua terlebih dahulu bertanya. "Apa ko buat? " tanya orang tua itu merujuk kepada aku. "Banyak kerja dia tetapi..." Nasir minta aku jawab. Aku jadi sedikit terlupa. "I'm raging against the machine, " Nazri. Thanks dear Mac, scanner, printer, and all applications tool. . I'll sign my resignation form soon. Di awal pagi Nasir memasang pemain audio. Suara Maynard berkumandang. Katanya di dalam artikel, "dimainkan hampir setiap hari." Mat Yie Fender Bender Mohasbi Sal bertanya, "band apa ni?" Nasir minta dia merujuk aku. "Alatan pertukangan, " jawapan aku. Petang kami ke Sri Gombak, isi perut selepas di'tahan' oleh orang paling tua di ofis tapi jarang ke ofis. Semua memilih menu yang sama. Tetapi memesannya ialah suatu komplikasi walaupun ia sepatutnya mudah sahaja. Syukur kami sudah mulakan sesi "FEED ME". Walaupun sementara.

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...