Nuff said, will travel

Monday, September 3, 2012

Fez, it's been awhile.


Posted Date: : Jun 26, 2004 10:01 PM
Fez June 26, 2004 6:24 AM typography & presentation READ: Ashley Wood - Uno Fanta 

Sorry Fez, terdelete comment anda (gambar 'shower', dari siri 'blind your eyes) ketika saya sepatutnya open myspace anda. Ya, saya familiar dengan banyak buku Ashley Wood. Selalu sangat terserempak dengan hardcopy itu di Kinokuniya, KLCC (saya tak kira berapa lama anda di UK, tetapi itu sahaja sumber karya Ashley di Malaysia, selain menghubungi isterinya, Paula). Ada satu lagi 'Wood' yang baru masuk dalam list saya iaitu Brian Wood. Brian banyak manipulate bangunan dan jalan raya, dengan photography. Itu saya rasa contrast antara 2 Wood ini. Tentang komen anda, saya boleh kata saya guna font yang sama untuk nine inch nails yang sebijik macam helvetica. Yang saya pikir ketika itu ialah David Carson, dan David Fincher. Effect gambar keluar secara spontan sebab itu saja yang saya ada dengan photoshop dan scanner yang bodoh di ofis.

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...