Nuff said, will travel

Monday, September 3, 2012

Sleepy Hollow


Posted Date: : Mar 18, 2004 6:28 PM
"Aku off dulu. Aku dah 2 hari dah tak tido." Betul aku tak tido 2 hari. Tapi aku baru lepas tido 3 jam atau kurang. Tak justify. "At least ko tido gak tadi. Aku tak tido lagi ni, " kata Harry. Since when? Sejam yang lepas? Sure! Dan kami meninggalkan Lo-Q 10;40 pagi selepas sarapan kami yang ringkas. Tapi Harry tetap potong duit aku kes short semalam. Kami sampai di ofis dalam pukul 12 lebih, dan dengan cepat kami cari air supaya kami tidak dehydrate. Dehydrate membuatkan kami slow. Perlu tido. By the way, check http://www.blynk3n.cjb.net , scan jurnal pertama selepas 2004.

p/s: that cjb thing is dead already.

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...