Nuff said, will travel

Monday, September 3, 2012

KTKTK ; menjelaskan Hyperactive Ward (dengan laju)


Posted Date: : Jul 14, 2004 6:27 PM
Maaf sebab tak update dengan 'jelas' sejak akhir-akhir ini. Rumah kat Kampung Nibung 'best giler' sangat. Kerana kesilapan kecil setahun yang dahulu, semua orang menganggap Hyperward itu serius dan orang serius tentang berkerja dengan Hyperward. Yeah, right, tengah-tengah gawat ni. Saya adalah insan kerdil di sisi Allah swt. Hyperward secara nyata ialah nothing dari segi aset tetapi ambisi kami tinggi. Memang banyak yang kami ingin realisasikan di Kuala Terengganu terutama bab 'pembangunan sosial'. (OK, kami sedang siapkan survey untuk lihat reaksinya.) Saya serius tentangnya,... tetapi sekarang saya tidak boleh berdiri sendiri (...belum sampai fasa berdiri). Saya masih perluka sokongan anda. ("You can stand still? Oh...) LIHAT HYPERWARD 5 ATAU 10 TAHUN AKAN DATANG,... IN~BETWEEN. Berbalik kepada perenggan ke 2, di titik 13 Julai, 2004, semua orang sangat serius ttg pendapatan mereka. Kerja tetap nak bayar hutang dan enjoy. Sambung next life. Menjadi pekerja kepada seseorang, jadi orang bawah kpd mereka. Saya tak terkecuali walau tak selamanya... At least 3 orang dari K Terengganu (tak kira di luar K Terengganu berapa), memohon utk menjadi pekerja Hyperward (ya, saya mencari pembancuh kopi, tapi bukan sekarang) tapi,.. sekarang? (No! I am self emplyoyed and i dont need and employee at this moment and i am happy}. Most of them tidak melawat website kami untuk melihat betapa tidak kukuhnya kami walau punya portfolio yang kuat. Ada yang menganggap kami bernilai jutaan ringgit dan sanggup membayar mereka RM2000 untuk kerja di K Terengganu (Gila! Aku kerja dulu pun gaji RM1000 je, tu pun kat KL). 2 orang dari mereka tidak tahu siapakah contact person di Hyperward dan merujuk kami sebagai Mr. Hyperactive Howard {sepatutnya dinamakan Encik Nazri} +- . Semua mereka tak tahu that I am nothing, slacker, graduating from nowhere. Salah seorang dari mrk mmbuat panggilan telefon. 2 drpd mereka tinggal tidak jauh dari kediaman saya, yang memerlukan saya hanya berjalan kaki dan mereka tak tahu yang alamat Hyperward di Kampung Nibung { kampung betul!!!} itu selalu dirujuk sebagai tempat membuat tempahan laksa ketika musim perayaan. Salah seorang dari mereka saya minta dia tunggu sebelum saya mendapat input seterusnya (dan dia desperate gila. Hey! Rilek ah, aku yang tak kerja dengan orang ni pun tak apa-apa). Anyway I still keep wonder if myself at this age of 23, live in K Trg jadi majikan mereka. I eat worm. Now i see the lights, now i see the lights, now i see the lights!!!!!

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...