Nuff said, will travel

Monday, September 3, 2012

Announcement ; I LOVE YOU ; convincing itu neraka & Sesiapa yang terlanggar cable ? : Aku rindukan mandi untuk kali ke 2


Subject : Announcement ; I LOVE YOU ; convincing itu neraka
Posted Date: : Jun 4, 2004 2:39 AM
I need people to talk with, di luar sana, Is that you? "Disconnect and self destruct one bullet at a time" Why I never thought of this.

Subject : Sesiapa yang terlanggar cable ? : Aku rindukan mandi untuk kali ke 2
Posted Date: : May 21, 2004 4:27 AM
5 hari, un_changed clothes. Rusted. And always got calls with this: "Slow!!" "I'm looking for anybody else" "Ko tak tahu apa yang ko nak jawab." Siapa yang membentuk peribadi itu? Lastly, I've done my work, with worry. Seperti kata-kata yang dirujuk Seir, "it's not work that kills the men, it's the worry" Kata orang tua plak, "it's good, you got to speed it up." Speed of destruction. Seperti drug. Dah tak serupa orang, apa yang telah berlaku di luar sana? Ultimately I've done my work (again), now there's another. Rasa seperti sudah hampir kepada keluarga di Kuala Terengganu. Tetapi rakan-rakan, jangan terlalu mengharap, ia tidak semudah itu. We change, we provoke. To live? This forced life.

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...