Nuff said, will travel

Monday, September 3, 2012

seseorang yang terlalu tahu ; seseorang yang invisible


Posted Date: : Jun 24, 2004 8:52 PM
1999; tanah2 perpustakaan di tarah, bersama pokok ketika kita menulis karya berat sintetik kita di bawahnya, 2 tahun selepasnya. tiada soalan lagi, itu adalah lagu kematian. what a co-incidence jika kita lihat terma bunyi kita di tahun 2004. 

1999-2000; in media res. kerana perkembangan teknologi dan komunikasi bergerak amat laju. pembaziran siber. we still there. di antara unknown dan disebut2 sebagai peneraju dunia ke-4. we were there. "ini bukan dunia kita?" salah! effort kita ada. tapi bukan penghayatan. ia seperti parkinson dan aneroksia. lambat sekali kita belajar. salah! ini adalah sangkar dan kita di dalam. kecuali kalau kau nak mengggergaji sangkar itu dengan kepak besi. 

2001; push the envelope. tidak juga... ditekan dan dimamah oleh kanak2. mintak aiskrim dari ayah mereka. si ayah menganga mulut seperti raksasa. 

2004; 2 orang sangap di pantai timur, pergi ke barat. orang barat membenci tempat kerja dan jem trafik. diri sedang mencongak duit untuk travel yang lebih panjang. "travel apa?" oh, percutian tahunan. selepas everything's under control, dan menawan dunia ke-5. "saya tak sangap, sapa kata?" {besarkan diri sebesar nasir/ selepas jang dugan getting severed} suma jerit "severed!" 2nd round, "severed!!" 

nazri, ahmad ktktk

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...